Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zarządza kilkudziesięcioma nieruchomościami położonymi w Czeladzi, w tym budynkami mieszkalnymi, w których zamieszkuje ok. 10 tys. osób oraz licznymi lokalami użytkowymi i garażami.

Specjalista w Dziale Eksploatacji Gospodarki Mieszkaniowej

Zarząd Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:

Specjalista w Dziale Eksploatacji Gospodarki Mieszkaniowej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Czeladź                                                                                                           

 

O nas: Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zarządza kilkudziesięcioma nieruchomościami położonymi w Czeladzi, w tym budynkami mieszkalnymi, w których zamieszkuje ok.  10 tys. osób oraz licznymi lokalami użytkowymi i garażami.

 

Nasze wymagania (niezbędne):

  • wykształcenie średnie
  • znajomość procesu inwestycyjnego w budownictwie
  • znajomość przepisów Prawa Budowlanego
  • znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows, oprogramowania MS Office
  • umiejętności analityczne
  • komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, sumienność
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
  • prawo jazdy kat. B

 

Nasze wymagania (dodatkowe):

  • wykształcenie wyższe;
  • preferowane kierunki techniczne lub techniczno-budowlane lub zarządzanie projektami lub zarządzanie nieruchomościami
  • doświadczenie w pracy w charakterze kierownika projektu
  • doświadczenie w pracy w dziale zamówień publicznych
  • doświadczenie w pracy w podmiocie zajmującym się zarządzaniem nieruchomościami
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z kontrahentami

 

Twój zakres obowiązków:

  • przygotowywanie dokumentacji przetargów (np. specyfikacji i projektów umów),                           we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi np. administracjami                            osiedlowymi
  • stałą współpraca z osobami lub podmiotami uczestniczącymi, a następnie wyłonionymi                   w procedurze przetargowej
  • współpraca z jednostkami wykonującymi dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą)  wraz ze sprawdzeniem jej zgodności z wymaganiami oraz przepisami szczegółowymi                            dotyczącymi danej inwestycji i jej odbiorem
  • uzyskiwanie stosowanych zgód i pozwoleń na rozpoczęcie robót budowlanych i prac                     remontowych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego
  • współpraca z wykonawcami robót budowlanych, nadzór nad prowadzonymi projektami                we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi np. administracjami osiedlowymi,      inspektorem nadzoru
  • prowadzenie  całokształtu  spraw w zakresie gospodarki odpadami, w tym m.in. w zakresie: bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)
  • obsługa programu komputerowego np. wprowadzania danych, fakturowanie
  • wyjścia w teren np. w celu weryfikacji stanu zasobów
  • prowadzenie korespondencji oraz przyjmowanie interesantów

 

 

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym zespole
  • szkolenia
  • wsparcie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Społecznych

 

 

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż zawodowy
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych:                    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie        do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych           osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu                Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób                  fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

 

Warunki pracy:

Budynek z barierami architektonicznymi, nie jest wyposażony w windy osobowe oraz toalety             dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Stanowisko biurowe usytuowane na I piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Bezpłatny parking przy biurowcu.

 

Aplikuj: do 15 marca 2024 r.

Aplikuj mailowo na adres: kadry@czsm.czeladz.pl, w temacie wpisz:     „Oferta pracy – specjalista w Dziale ET” lub w formie papierowej na adres:

Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Szpitalna 9a, 41-250 Czeladź, z dopiskiem , „Oferta pracy – specjalista w Dziale ET”

 

 

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń