Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Specjalista ds. kontaktu z urzędnikami

  • Data publikacji:
  • 23-08-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Praca zdalna
  • Wynagrodzenie:
  • 2300-5000
  • Stanowisko:
  • Doradca

OPIS
Jeżeli czytasz to ogłoszenie, to na pewno jest ono aktualne. Zachęcamy do aplikacji :)

Miejsce pracy: praca zdalna

Dzień dobry! Skoro czytasz to ogłoszenie, znaczy że szukasz pracy, w której nie tylko będziesz zarabiał wysokie wynagrodzenie za 6h pracy w ciągu dnia ale również będziesz sprzedawał fajny produkt, na który jest zapotrzebowanie na rynku. Niezależnie od tego czy masz już doświadczenie w sprzedaży, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w tym zawodzie, od nas wiele się nauczysz.

Będziesz odpowiedzialny za:

Aktywną sprzedaż szkoleń dla administracji publicznej szczebla samorządowego
Obsługę Systemu informatycznego ABEON CMS
Obsługę poczty służbowej Profesjonalną obsługę sprzedażową Urzędników
Powierzone bazy klientów
Przygotowywanie dziennych raportów z bieżącej pracy
W czym powinieneś być dobry aplikując do nas:

W obsłudze pakietu MS Office, szczególnie MS Word
W biegłej obsłudze komputera, przeglądarki internetowej Google Chrome i sprawnym pisaniu na komputerze
W znajomości zasad funkcjonowania samorządów w Polsce
W organizacji pracy własnej w przestrzeni domowej
Wymagamy również:

Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-13:30
Posiadania komputera z podłączeniem do Internetu i słuchawek z mikrofonem
Doskonałych umiejętności komunikacyjnych
Pełnego zaangażowania w powierzone obowiązki
Co z nami zyskasz?

Pakiet szkoleń online wdrażających do pracy
Płatny okres 2 tygodniowego wdrożenia
Możliwość 100% pracy zdalnej
Umowę zlecenie z pełnymi składkami do ZUS, możliwością zgłoszenia składki chorobowej lub umowę B2B
Stałe wynagrodzenie za każdą przepracowaną godzinę w wysokości 19,70 brutto
Przy bardzo dobrych wynikach prowizję za pozyskanych klientów a także premie i bonusy
Stałą opiekę Trenera Dostęp do naszej wewnętrznej platformy edukacyjnej: Akademia Telemarketera
Stały rozwój własny i biegłość w nieustannie zmieniającym się prawie samorządowym
Możliwość rozszerzenia stanowiska o kolejne , dodatkowo płatne zadania

Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 61 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody; 3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji. 5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy 6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.