- Ogłoszenia o Pracę
- Kraków
- Event Marketing Manager
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Chcesz zmienić swoją ścieżkę kariery? Masz doświadczenie w działach finansowych (O2C, windykacje, księgowość) ale szukasz nowych wyzwań? Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy FinTech poszukujemy Kandydata na stanowisko event marketing managera.
Event Marketing Manager
- Data publikacji:
- 27-01-2023
- Miejsce Pracy:
- Kraków
- Stanowisko:
- Manager
co oferujemy
- liczne wyjazdy zagraniczne (m.in. do Berlina, Paryża)
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- możliwości rozwoju zawodowego
- udział w kształtowaniu nowego centrum w Krakowie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- umowa o pracę
- dołączenie do nowoczesnej organizacji o unikalnej kulturze organizacyjnej
- karta multisport, ubezpieczenie zdrowotne,
- liczne imprezy integracyjne i wyjazdy z zespołem
- codzienne posługiwanie się językami obcymi
- umiejętność wykonywania podstawowych badań kont i kontaktów
- w oparciu o wymagania biznesowe, muszą podróżować raz/dwa razy w miesiącu
- e-maile/wiadomości dla uczestników wydarzeń (potencjalnych) w celu rezerwacji spotkań, śledzenia wydarzeń po wydarzeniach
- zarządzaj logistyką wydarzeń i współpracuj z zespołami sprzedaży w celu realizacji strategii wydarzeń
- organizacja pre-event (znalezienie eventów dla naszej domeny, negocjowanie warunków, przygotowanie budżetu, komunikacja z działem zakupów i prawnym, wykonanie soft cost, koordynacja pre-event outreach, koordynacja i brief content teamu)
- podczas wydarzenia (logistyka i przygotowanie na miejscu do wszelkich prezentacji, w tym warsztaty, przemówienia, koordynacja prelegentów, aktualizacje prezentacji, logistyka i zarządzanie zespołem na miejscu, w tym odprawy, plany dzienne)
- ocena i rekomendacje wydarzeń, zamknięcie budżetu
- w zależności od potrzeb biznesowych - dzwonienie na zimno do uczestników wydarzenia (potencjalnych) w celu rezerwacji spotkań, kierowanie publiczności do stoiska i prowadzenie działań następczych po wydarzeniu
- wcześniejsze doświadczenie na stanowiskach: analityk ds. windykacji, analityk O2C, asystent kontroli kredytowej, specjalista ds. windykacji i kredytów itp.
- Znajomość O2C
- biegły w języku angielskim
- Zarządzanie projektami (planowanie, organizowanie i wykonywanie)
- Znajomość języka francuskiego lub niemieckiego
- doskonałe umiejętności komunikacyjne
- zarządzanie interesariuszami
- doświadczenie w kontakcie z klientem
- umiejętności prezentacji
- Gotowość do podróży