Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Chcesz zmienić swoją ścieżkę kariery? Masz doświadczenie w działach finansowych (O2C, windykacje, księgowość) ale szukasz nowych wyzwań? Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy FinTech poszukujemy Kandydata na stanowisko event marketing managera.

Event Marketing Manager

  • Data publikacji:
  • 27-01-2023
  • Miejsce Pracy:
  • Kraków
  • Stanowisko:
  • Manager
co oferujemy
  • liczne wyjazdy zagraniczne (m.in. do Berlina, Paryża)
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • udział w kształtowaniu nowego centrum w Krakowie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • umowa o pracę
  • dołączenie do nowoczesnej organizacji o unikalnej kulturze organizacyjnej
  • karta multisport, ubezpieczenie zdrowotne, 
  • liczne imprezy integracyjne i wyjazdy z zespołem 
  • codzienne posługiwanie się językami obcymi  
Twoje zadania
  • umiejętność wykonywania podstawowych badań kont i kontaktów
  • w oparciu o wymagania biznesowe, muszą podróżować raz/dwa razy w miesiącu
  • e-maile/wiadomości dla uczestników wydarzeń (potencjalnych) w celu rezerwacji spotkań, śledzenia wydarzeń po wydarzeniach
  • zarządzaj logistyką wydarzeń i współpracuj z zespołami sprzedaży w celu realizacji strategii wydarzeń 
  • organizacja pre-event (znalezienie eventów dla naszej domeny, negocjowanie warunków, przygotowanie budżetu, komunikacja z działem zakupów i prawnym, wykonanie soft cost, koordynacja pre-event outreach, koordynacja i brief content teamu)
  • podczas wydarzenia (logistyka i przygotowanie na miejscu do wszelkich prezentacji, w tym warsztaty, przemówienia, koordynacja prelegentów, aktualizacje prezentacji, logistyka i zarządzanie zespołem na miejscu, w tym odprawy, plany dzienne)
  • ocena i rekomendacje wydarzeń, zamknięcie budżetu
  • w zależności od potrzeb biznesowych - dzwonienie na zimno do uczestników wydarzenia (potencjalnych) w celu rezerwacji spotkań, kierowanie publiczności do stoiska i prowadzenie działań następczych po wydarzeniu
czego oczekujemy
  • wcześniejsze doświadczenie na stanowiskach: analityk ds. windykacji, analityk O2C, asystent kontroli kredytowej, specjalista ds. windykacji i kredytów itp.
  • Znajomość O2C
  • biegły w języku angielskim 
  • Zarządzanie projektami (planowanie, organizowanie i wykonywanie)
  • Znajomość języka francuskiego lub niemieckiego
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • zarządzanie interesariuszami
  • doświadczenie w kontakcie z klientem
  • umiejętności prezentacji
  • Gotowość do podróży