Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Joanna
Dla Klienta poszukuję

Kierownik Działu Obsługi Klienta

  • Data publikacji:
  • 26-01-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa
  • Stanowisko:
  • Manager

Twój zakres obowiązków

koordynacja pracy podległego zespołu w zakresie obsługi klienta
zapewnienie doskonałej jakości obsługi klienta z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji
wspieranie i koordynowanie przygotowania wszelkiej niezbędnej dokumentacji dla klienta
budowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientami
opieka nad poprawnym obiegiem informacji
ścisła współpraca z działem marketingu oraz butikiem firmy Monika Kamińska
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
ciągłe doskonalenie procesów związanych z obsługą i utrzymywaniem klienta

Nasze wymagania

minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku
umiejętność pracy na różnych kanałach komunikacji (facebook, instagram, email, Messenger, etc.)
wysoka wrażliwość na jakość obsługi klienta oraz znajomość kluczowych wskaźników efektowności w tym obszarze
energia do pracy i pozytywne podejście do klientów
szybkość działania z zachowaniem wymaganej skrupulatności
znajomość języka angielskiego umożliwiającą skuteczną komunikacje

To oferujemy

atrakcyjne stanowisko w luksusowej marce modowej
prace w młodym, bardzo dynamicznym zespole
bardzo dobra atmosferę pracy
atrakcyjne rabaty pracownicze
możliwość rozwoju zawodowego