- Ogłoszenia o Pracę
- Katowice
- MŁODSZY SPECJALISTA W BIURZE GOSPODARKI MAJĄTKIEM
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
MŁODSZY SPECJALISTA W BIURZE GOSPODARKI MAJĄTKIEM
- Data publikacji:
- 19-06-2021
- Miejsce Pracy:
- Katowice
- Stanowisko:
- Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:
- obsługa procesu realizacji faktur zakupowych wpływających do biura w terminie pozwalającym na ich terminową zapłatę: przeprowadzanie wstępnej kontroli formalnej i merytorycznej; wpisywanie kosztów wynikających z faktur do prowadzonych zestawień z podziałem na źródło finansowania i miejsce ich powstania; dla faktur związanych ze zużyciem mediów, podział kosztów na budynki oraz najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu; wprowadzanie danych wynikających z faktury do prowadzonego rejestru zamówień publicznych; wprowadzanie danych wynikających z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego SIMPLE.ERP z podziałem na rodzaje kosztów i źródła finansowania; przekazywanie faktury do płatności zgodnie z ustalonym obiegiem dokumentów,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych biura,
- prowadzenie rejestru zużycia mediów z podziałem na budynki (energia elektryczna - dystrybucja i sprzedaż, woda i ścieki, gaz, energia cieplna) zgodnie z fakturami zakupowymi oraz rejestru stanów liczników zgodnie z cyklicznie przekazywanymi przez kierowników obiektów danymi; bieżąca analiza zgodności danych,
- prowadzenie rejestrów umów opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, usługi, darowizny, najmy, dzierżawy, współpracy, sponsorskie),
- prowadzenie i bieżąca aktualizacja tabel podziału kosztów mediów na najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu,
- obsługa procesu realizacji umów i zamówień zlecanych przez biuro zgodnie z Instrukcją udzielania zamówień publicznych,
- obsługa procesu realizacji umów najmu długoterminowego,
- obsługa procesu realizacji najmów krótkoterminowych, w tym: ofertowanie najmu powierzchni; sporządzanie kalkulacji potencjalnego najmu zgodnie z wewnętrznymi regulacjami; bieżąca korespondencja z potencjalnym najemcą, w tym negocjowanie warunków udostępnienia; poszukiwanie rozwiązań odpowiadających zapotrzebowaniu potencjalnego najemcy; dokonywanie wstępnej rezerwacji przedmiotu najmu we współpracy z Działem Planowania Dydaktyki; bieżące informowanie kierowników obiektów o planowanym najmie, konieczności modyfikacji wyposażenia przedmiotu najmu; prowadzenie dokumentacji najmu; bieżące przygotowywanie obciążeń za najem oraz prowadzenie ewidencji opłat,
- obsługa procesu udostępnień powierzchni dla organizacji studenckich, kół naukowych oraz jednostek uczelnianych,
- pomoc w przygotowywaniu pomieszczeń na konferencje, zjazdy i inne uroczystości organizowanie przez Uniwersytet,
- sporządzanie projektów umów, pism, zleceń, zamówień, zapytań ofertowych, protokołów, wniosków itp. wynikających z działalności biura,
- prowadzenie i bieżąca aktualizacja zestawień powierzchni wynajętych i wydzierżawionych na potrzeby podatku od nieruchomości,
- prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji własnościowej gruntów, nieruchomości i budynków; sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno-ewidencyjnych i bieżących,
- prowadzenie ewidencji gruntów, nieruchomości i budynków; sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno- ewidencyjnych i bieżących; współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji posiadanych przez Uniwersytet nieruchomości,
- opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo-finansowych oraz planów zamówień publicznych,
- opracowywanie danych do kalkulacji kosztów eksploatacyjnych poszczególnych obiektów (pomieszczeń),
- zlecanie bieżących napraw firmom zewnętrznym,
- prowadzenie spraw związanych ze szkodami,
- przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika biura i kierowników innych jednostek,
- przygotowywanie i redagowanie pism, projektów umów oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji, administrowanie wysyłanych maili oraz umieszczanie informacji na stronie internetowej.
Niezbędne wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu prawa, ekonomii, finansów lub administracji),
- umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),
- kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego.
Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Miesięczne wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi: 3400 zł.
Planowane zatrudnienie: lipiec / sierpień 2021 r.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- skany odpisów/kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie wymagane w procesie rekrutacji na dane stanowisko pracy.
Pliki/skany dokumentównależyprzesłać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja_kadry@ue.katowice.pl (w tytule wiadomości należy wpisać: „Ogłoszenie nr 15/AGM/2021”).
Termin przyjmowania zgłoszeń upływa w dniu: 02 lipca 2021 r.
Po wstępnej weryfikacji złożonych ofert, w dniach od 05 do 08 lipca 2021 r., zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami.
Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do dnia: 16 lipca 2021 r.
https://www.ue.katowice.pl/uczelnia/oferty-pracy/niebedacy-nauczycielami-akademickimi/aktualne.html
W przypadku podania danych osobowych w szerszym zakresie niż wynikający z art 22¹ § 1 Kodeksu pracy (tzn. w przypadku umieszczenia dodatkowych danych osobowych, poza tymi które są wymagane), kandydat powinien dołączyć klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji. W przypadku, gdy kandydat jest zainteresowany wzięciem udziału w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez okres najbliższego roku przez Uniwersytet, powinien dołączyć klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb realizacji przyszłych procesów rekrutacji, także danych osobowych poza tymi, które są wymagane. 1.Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, z siedzibą przy ul. 1 Maja 50, 40 – 287 w Katowicach, zwany dalej: „administratorem”. 2. Z odpowiednią klauzulą informacyjną RODO[1] administratora można się zapoznać u administratora, na stronie internetowej administratora oraz w Biuletynie Informacji Publicznej administratora. ------------------------- [1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, poz. 1, z późn. sprost.].