Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Lernen Polska
Lernen Polska Sp. z o.o. jest spółką prężnie działającą i stawiającą na rozwój. Specjalizujemy się w usługach ochrony osób i mienia na terenie całego kraju. Obecnie do siedziby naszej spółki poszukujemy kandydata na stanowisko: Asystent / Asystentka Zarządu

Asystent / Asystentka Zarządu

  • Data publikacji:
  • 20-05-2020
  • Miejsce Pracy:
  • Wrocław
  • Stanowisko:
  • Asystent
  • Opis stanowiska

    • wykonywanie prac urzędniczo- sekretarskich na potrzeby Zarządu spółki,
    • planowanie czasu pracy członków Zarządu,
    • wystawianie faktur dla klientów spółki,
    • przygotowywanie i nadzorowanie obiegu dokumentacji,
    • udział w procesie akceptacji kosztów (współpraca z działem finansowym),
    • kontakt z klientami spółki (mailowy i telefoniczny),
    • organizacja spotkań i delegacji,
    • planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno- biurowego,
    • kompleksowe wsparcie przełożonych w codziennych zadaniach,
    • dbanie o pozytywny wizerunek firmy,

     

    Wymagania

     

    • wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    • wymagana znajomość programu fakturującego, mile widziana znajomość programu Impuls
    • umiejętności komunikacyjne,
    • doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale administracji,
    • umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego uczenia się,
    • dokładność i sumienność,
    • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Outlook, Word, Excel
    • zaangażowanie i wysoka kultura osobista
    • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
    • silna motywacja do pracy i samodzielność w działaniu,

     

    Oferujemy

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, 
    • pracę w zgranym, zmotywowanym zespole,
    • benefity pozapłacowe: karta Multisport,
    • wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:j.sowinska@lernen.pl z dopiskiem „aplikacja na stanowisko Asystent / Asystentka Zarządu”.

     

    Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Lernen Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Bednarskiej 13B, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."