Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Foreign Perssonel Service
Obecnie dla Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Zarządu

Asystentka Zarządu

  • Data publikacji:
  • 18-03-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Łódź
  • Stanowisko:
  • Asystent

Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku: 

ASYSTENTKA ZARZĄDU

W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę sekretariatu, obieg korespondencji, przyjmowanie interesariuszy, odbieranie telefonów
  • wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego z koncentracją na wysoką jakość wykonywanych zadań
  • prowadzenie kalendarza spotkań, planowanie
  • zajmowanie się sprawami organizacyjnymi ułatwiającymi pracę Prezesa Zarządu
  • współpraca z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi firmy
  • współpraca z firmami zewnętrznymi i monitorowanie prac wykonywanych na zlecenie Przełożonego
  • aktywności telefoniczne
  • wysyłka i odbiór wszelkiej poczty
  • ewidencjonowanie korespondencji – kontrole wpływu faktur, pism, umów
  • organizacje terminów, delegacji
  • ogólne czynności administracyjne i kontrolne
  • archiwizacja dokumentów i zapewnienie ich należytego obiegu oraz sprawowanie nadzoru nad archiwum, zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej
  • zapewnienie ciągłości funkcjonowania biura poprzez zarządzanie jego pracami oraz nadzór nad umowami

Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku asystenckim poparte referencjami
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się w mowie i piśmie
  • umiejętność płynnej pracy z komputerem w tym szczególnie w zakresie pakietu Microsoft Office
  • zorientowanie na bardzo wysoką jakość świadczonej pracy, na detale oraz szybkość , ale i skuteczność realizowania celów
  • wysoka kultura osobista , umiejętności skutecznej komunikacji
  • bardzo dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • bardzo dobrze rozwinięta umiejętność analizowania, przewidywania i rozwiązywania problemów
  • odporność na stres
  • asertywność i umiejętność pracy w zespole

W ramach współpracy oferujemy:

  • umowę o pracę u docelowego pracodawcy
  • dodatki na święta
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata
  • ruchomy czas pracy do ustalenia z przełożonym od 7:00 do 9:00
  • dodatkowy Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy
  • dofinansowany wypoczynek
  • samodzielność na zajmowanym stanowisku
  • wdrożenie na stanowisko pracy
  • długoterminową współpracę
  • narzędzia do pracy (telefon oraz komputer)