- Ogłoszenia o Pracę
- Łódź
- Asystentka Zarządu
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Asystentka Zarządu
- Data publikacji:
- 18-03-2022
- Miejsce Pracy:
- Łódź
- Stanowisko:
- Asystent
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
ASYSTENTKA ZARZĄDU
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę sekretariatu, obieg korespondencji, przyjmowanie interesariuszy, odbieranie telefonów
- wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego z koncentracją na wysoką jakość wykonywanych zadań
- prowadzenie kalendarza spotkań, planowanie
- zajmowanie się sprawami organizacyjnymi ułatwiającymi pracę Prezesa Zarządu
- współpraca z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi firmy
- współpraca z firmami zewnętrznymi i monitorowanie prac wykonywanych na zlecenie Przełożonego
- aktywności telefoniczne
- wysyłka i odbiór wszelkiej poczty
- ewidencjonowanie korespondencji – kontrole wpływu faktur, pism, umów
- organizacje terminów, delegacji
- ogólne czynności administracyjne i kontrolne
- archiwizacja dokumentów i zapewnienie ich należytego obiegu oraz sprawowanie nadzoru nad archiwum, zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej
- zapewnienie ciągłości funkcjonowania biura poprzez zarządzanie jego pracami oraz nadzór nad umowami
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
- wykształcenie wyższe
- minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku asystenckim poparte referencjami
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się w mowie i piśmie
- umiejętność płynnej pracy z komputerem w tym szczególnie w zakresie pakietu Microsoft Office
- zorientowanie na bardzo wysoką jakość świadczonej pracy, na detale oraz szybkość , ale i skuteczność realizowania celów
- wysoka kultura osobista , umiejętności skutecznej komunikacji
- bardzo dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
- bardzo dobrze rozwinięta umiejętność analizowania, przewidywania i rozwiązywania problemów
- odporność na stres
- asertywność i umiejętność pracy w zespole
W ramach współpracy oferujemy:
- umowę o pracę u docelowego pracodawcy
- dodatki na święta
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata
- ruchomy czas pracy do ustalenia z przełożonym od 7:00 do 9:00
- dodatkowy Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy
- dofinansowany wypoczynek
- samodzielność na zajmowanym stanowisku
- wdrożenie na stanowisko pracy
- długoterminową współpracę
- narzędzia do pracy (telefon oraz komputer)