- Ogłoszenia o Pracę
- MANAGER PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Klaudia Mazur | Specjalista ds. Rekrutacji w Comarch S.A.
Poszukujemy osoby do szybko rosnącego zespołu, który na co dzień zajmuje się obsługą programów lojalnościowych klientów naszej firmy z całego świata. W ramach swoich obowiązków Manager Programu Lojalnościowego zarządza bazą uczestników programu, kreatywną komunikacją z nimi, doborem partnerów do programu. Koordynuje też zawartość i procesy związane z katalogiem nagród dla uczestników. Ważnym zadaniem dla Program Managera jest analiza potrzeb biznesowych i ich przełożenie na reguły programu. Dlatego poszukujemy osób, które mają już doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, a do tego sprawnie posługują się językami obcymi. Praca z klientami z całego świata wymaga gotowości do częstych podróży dając w zamian doświadczenie zdobyte w międzynarodowych projektach.
MANAGER PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Data publikacji:
- 13-11-2018
- Miejsce Pracy:
- MANAGER PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w kontaktach z klientem biznesowym (w zakresie Marketingu, Trade Marketingu lub sprzedaży)
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość drugiego języka (niemiecki/hiszpański/francuski)
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne)
- Zdolności analityczne i umiejętność dbania o szczegóły
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w grupie
- Otwartość na nowe wyzwania oraz chęć częstych podróży zagranicznych
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
Mile widziane:
- Praktyczna znajomość tematyki programów lojalnościowych
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie zadań w programie lojalnościowym z klientem i innymi działami wewnątrz firmy (Single Point of Contact)
- Wprowadzanie i zarządzanie procesami związanymi z programem lojalnościowym na podstawie zidentyfikowanych potrzeb biznesowych klienta
- Codzienna współpraca z klientem w celu przełożenia wymagań biznesowych na funkcjonowanie programu lojalnościowego
- Zarządzanie programem lojalnościowych od strony administracyjnej i organizacyjnej (współpraca z partnerami i poddostawcami)
- Przygotowanie i prezentacja wyników programu lojalnościowego oraz przebiegu kampanii marketingowych
Oferujemy:
- Inspirującą pracę w nowym, szybko rozwijającym się dziale CRM Managed Services w Comarch
- Współpracę z globalnymi markami i doświadczonymi specjalistami Możliwość zdobycia międzynarodowego doświadczenia
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę
- Prywatną opiekę medyczną (również dla członków rodziny)
- Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń Możliwość realizacji ciekawych projektów na wielu wymagających rynkach (m.in. Europa, Ameryka Północna, Bliski Wschód)