Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Klaudia Mazur | Specjalista ds. Rekrutacji w Comarch S.A.
Poszukujemy osoby do szybko rosnącego zespołu, który na co dzień zajmuje się obsługą programów lojalnościowych klientów naszej firmy z całego świata. W ramach swoich obowiązków Manager Programu Lojalnościowego zarządza bazą uczestników programu, kreatywną komunikacją z nimi, doborem partnerów do programu. Koordynuje też zawartość i procesy związane z katalogiem nagród dla uczestników. Ważnym zadaniem dla Program Managera jest analiza potrzeb biznesowych i ich przełożenie na reguły programu. Dlatego poszukujemy osób, które mają już doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, a do tego sprawnie posługują się językami obcymi. Praca z klientami z całego świata wymaga gotowości do częstych podróży dając w zamian doświadczenie zdobyte w międzynarodowych projektach.

MANAGER PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

  • Data publikacji:
  • 13-11-2018
  • Miejsce Pracy:
  • MANAGER PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w kontaktach z klientem biznesowym (w zakresie Marketingu, Trade Marketingu lub sprzedaży)
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość drugiego języka (niemiecki/hiszpański/francuski)
  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne)
  • Zdolności analityczne i umiejętność dbania o szczegóły
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w grupie
  • Otwartość na nowe wyzwania oraz chęć częstych podróży zagranicznych
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy

Mile widziane:

  • Praktyczna znajomość tematyki programów lojalnościowych
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami

Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie zadań w programie lojalnościowym z klientem i innymi działami wewnątrz firmy (Single Point of Contact)
  • Wprowadzanie i zarządzanie procesami związanymi z programem lojalnościowym na podstawie zidentyfikowanych potrzeb biznesowych klienta
  • Codzienna współpraca z klientem w celu przełożenia wymagań biznesowych na funkcjonowanie programu lojalnościowego
  • Zarządzanie programem lojalnościowych od strony administracyjnej i organizacyjnej (współpraca z partnerami i poddostawcami)
  • Przygotowanie i  prezentacja wyników programu lojalnościowego oraz przebiegu kampanii marketingowych

Oferujemy:

  • Inspirującą pracę w nowym, szybko rozwijającym się dziale CRM Managed Services w Comarch
  • Współpracę z globalnymi markami i doświadczonymi specjalistami Możliwość zdobycia międzynarodowego doświadczenia
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę
  • Prywatną opiekę medyczną (również dla członków rodziny)
  • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń Możliwość realizacji ciekawych projektów na wielu wymagających rynkach (m.in. Europa, Ameryka Północna, Bliski Wschód)