Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Data publikacji:
23.3.2021
Miejsce Pracy:
Katowice
Branża:
Informatyka / IT
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dla naszego Klienta - renomowanej firmy świadczącej usługi informatyczne dla firm, w wyniku poszerzenia oferty o nowe aplikacje - poszukujemy kandydatów do pracy w siedzibie firmy w Katowicach na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Katowice

Nr ref. SOK/3502


Najważniejsze obowiązki:

  • kompleksowa obsługa klientów firmy w języku angielskim,
  • doradztwo z zakresu autorskich produktów (SaaS),
  • podtrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami firmy,
  • budowanie i wzmacnianie relacji z kontrahentami poprzez kreatywne rozwiązywanie problemów,
  • wsparcie działu handlowego w drobnych działaniach sprzedażowych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, w dziale obsługi klienta (preferowane branże: technologie, komunikacja),
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • zainteresowanie tematyką nowinek technologicznych,
  • umiejętność budowania relacji z klientami,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie z branży IT,
  • bardzo dobre warunki zatrudnienia,
  • możliwość elastycznej formę współpracy,
  • przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, konferencjach itp.,
  • ciekawy pakiet dodatków i benefitów.

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń