- Ogłoszenia o Pracę
- Warszawa
- Asystentka biura
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Prężnie działająca Kancelaria w Warszawie Śródmieściu zatrudni asystentkę/asystenta
Asystentka biura
- Data publikacji:
- 23-01-2024
- Miejsce Pracy:
- Warszawa
- Wynagrodzenie:
- 4300
- Stanowisko:
- Asystent
Kancelaria Prawna specjalizująca się głównie w sprawach gospodarczych zatrudni asystenta lub asystentkę na pełny etat.
Codzienne obowiązki:
- Koordynacja działań i operacji biurowych,aby zapewnić efektywną pracę zespołowi;
- Zarządzanie korespondencją mailową, telefoniczną, listowną i innymi formami komunikacji oraz nadzór nad wysyłką korespondencji;
- Osobiste składanie/odbieranie pism/dokumentów w urzędach/sądach/instytucjach;
- Pomoc w terminowym wypełnianiu i składaniu wszystkich wniosków lub pism dotyczących spraw toczących się w sądach lub urzędach;
- Kompletowanie i przygotowywanie pism do złożenia lub wysyłki na Poczcie;
- Dbałośc o poprawnośc adresów;
- Praca z dokumentem elektronicznym - edytowanie, formatowanie, sprawdzanie pisowni, etc.
- Monitorowanie zapasów materiałów biurowych i zamawianie potrzebnych artykułów;
- Pomaganie współpracownikom, gdy jest to możliwe.
Wymagania:
- Bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej.
- Dobra organizacja i wielozadaniowość potrzebne do różnorodnych zajęć.
- Bardzo wysokie umiejętności interpersonalne zapewniające dobry kontakt ze wszystkimi pracownikami.
- Zdolności przywódcze potrzebne do radzenia sobie z wyzwaniami i nadzorowania pracowników.
- Umięjętnośc stawiania sobie priorytetów, niekiedy wymagana praca pod presją czasu.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Komunikatywny angielski.